Fatalerror

@fatalerror Ruhani Lider
Evli. Aslında fazla küfür etmem ama hakediyorsunuz. Belgium
arabic essentials taym
1 şukela
   detaylar
Atta bi sileyim o amk database sömüren incitini
3 şukela
   detaylar
Saat incirinin linkini at vins
Incirrrrlerrrrr olaaanaaa kadarrr
  · star
1 şukela
images.jpg
   detaylar
Kopça dilini dassagina elden daha sola gönderen eleman değil miydi lan?
Radyo yapiyolardi cekirdeksizuzumle eskisehirliydi
  · star
Dmden* sağa sola gönderen eleman değil miydi lan
  · star
Tabii ebe sikmek sart olur
  · star
Bak alıcısı entari girmiş bile amk asdfkfldhagakala
  · star
Aynen bana da gonderdi ahsjksk
  · star
Allahu ekber allahu ekber
3 şukela
FATAAALLLL
  · star
1 şukela
Apo pert
  · star
Sesli dinle amk
  · star
2017-2018 Galata Köprüsü sezonunu açıyorum. Bu cumartesi akşamı köprüye gelecek olanlar adını yazdırsın.
2 şukela
Götümüz donucak götümüz
  · star
Son durum nedir???
  · star
iptal
  · star
Okkey
  · star
Amirim izin ver bir yumrukla öldüreyim
2 şukela
   detaylar
@meczupbalik DM'ye değil buraya yaz.Malum okunuyor olabilir.
Medya
Screenshot_20171011-010917.png
Zor zamanı olan sendin sıkıntısını paylaşımda sendin. Sana açılan kapıya başka sitelere gidip arkasından bok atan yine sendin. Hemde con daltona gidip atıp tutan sendin. Con ne olursa olsun her zaman benim yanımda yeri olan biridir.Atar gider yapar sonra gelir özrünü diler olay kapanır. Be amk kevasesi sana ev açan yeri geldiğinde cebine telefonunu paranı koyan insanlar sana nasıl kazık attı bana onu anlat
  · star
Bir de hala utanmadan sıkılmadan buraya gelip yazıyorsun. Ayıp lan biraz yüzün kızarsın
  · star
Bu inciti oku hesabını sil. Sil ki bir nebze adam sayılasın.
  · star
Hardcore
  · star
Kazık attığım herkes yavaş yavaş siteye geri geliyor. @meczupbalik hoş geldin kardeş yeni kazıklar yemek için geldin sanirim değil mi kardeş?
FOL AQ ..D.D.D.D.D.
· star
Biz sana nasıl kazık artık karı koca bi anlatsana
  · star
Yoo merak ediyorum karı koca sana nasıl kazık atmış olabiliriz diye
  · star
Instagramdan banımı açsana sırma saçlı abim yazıp silen orospu çocuğu kim?
1 r-incit
10 şukela
FATALIN INSTAGRAMI MI VARMIS AQ. BEN BMW SİNİN İNSTAGRAMI VAR ARADA FATALLA FOTOĞRAF ÇEKİNİP ATIYO SANIYODUM
· star
Elim istemsizce kafama gitti amk evladı yaşadığım duygusal çöküntüyü tahmin edemezsiniz
  · star
Oct 10 çöp
bear @fear
asfaghsjsjdkd ahahhahahhaa
· star
@34fol20 arabanın diğerini zaten biliyosunuz
  · star
Para lazım çok para lazim
1 r-incit
6 şukela
Romanyaya gidicem gonder bana 10 misli katlayip geleyim
  · star
Kako, dusundugun mebla 800 alip 8bin yapmaksa, bu denendi.
  · star
Meblag onenli degil ne verirse 10 misli yapamazsam zaten turkiyeye geri donmem norvece kacarim
  · star
   detaylar
sen atma zaten amk
2 şukela
   detaylar